Rower Kross Trans Hybrid LS 1.0 U 28 S perłowo czarny połysk
Wystaw opinię o produkcie
Rowery trekkingowe Kross to doskonałe jednoślady do odkrywania nowych tras i podbijania różnorodnych terenów. Wyposażone w stabilne ramy, precyzyjne przerzutki oraz ergonomiczne kierownice, rowery trekkingowe Kross gwarantują nie tylko wygodę na długich trasach, ale także pełną kontrolę i niezawodność w różnych warunkach.
Ceny podane bez kosztów dostawy.
Ceny podane bez kosztów dostawy.
Kod produktu: KRTHS128X17U004959
Kod kreskowy: 5902262066631
Zapytaj o produkt

Administratorem danych osobowych jest GROS Tokarski Władysław. Przetwarzamy je w celu przesłania odpowiedzi na zapytanie. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.
Opis
KROSS TRANS HYBRID LS 1.0
KROSS Trans Hybrid LS 1.0 to komfort i łatwość w przemieszczaniu się. Jego konstrukcja pozwala na przyjęcie zrelaksowanej pozycji za kierownicą. Wygodna rama i niezawodne komponenty zapewniają uniwersalność roweru, dzięki czemu KROSS Trans Hybrid LS 1.0 sprawdzi się zarówno w rekreacyjnym jeżdżeniu po leśnych ścieżkach jak i w mieście.
Siła elektrycznego wspomagania
Żeby zapewnić Ci komfortową jazdę w każdych warunkach, KROSS Trans Hybrid LS 1.0 został wyposażony w napęd elektryczny Hyena, zamontowany w tylnej piaście. Uzupełnia go wydajna bateria o pojemności 349 Wh, dzięki której pokonanie wielu kilometrów bez ładowania nie będzie stanowiło żadnego wyzwania.
W zestawie znajduje się także wyświetlacz Hyena, pozwalający na odczyt najważniejszych informacji związanych z jazdą. Dowiesz się z niego w jakim trybie pracuje aktualnie silnik, o stopniu naładowania baterii, czy też z jaką prędkością obecnie jedziesz.
Osprzęt do lekkiego terenu i miejskiej jazdy
KROSS Trans Hybrid LS 1.0 stworzyliśmy z myślą o tym, by sprawiał Ci przyjemność z pokonywania każdego kilometra trasy. Sprawdzony napęd Microshift z 8 przełożeniami zapewnia komfortową jazdę w każdym terenie. Tylna przerzutka z grupy Acolyte to trwała i sprawdzona konstrukcja, która zapewnia płynną i responsywną zmianę przełożeń niezależnie od warunków na trasie.
By zapewnić pewność hamowania w każdych warunkach zamontowane zostały hydrauliczne hamulce tarczowe. Zapewniają one dużą większą siłę hamowania niż klasyczne hamulce v-brake. To także dużo większa i precyzyjniejsza modulacja siły hamowania niż w przypadku mechanicznych hamulców tarczowych.
Idealny do codziennego użytkowania
Zintegrowane z rowerem oświetlenie ułatwi jazdę po zmroku, a wysokiej jakości siodełko zachwyci Cię komfortem, jaki zaoferuje Ci podczas pokonywania długich tras.
W rowerze trekkingowym nie mogło zabraknąć solidnego i stabilnego bagażnika. Umożliwia on przewożenie niezbędnego ekwipunku, a także nie będzie problemem montaż na nim dodatkowych sakw. Do kompletu trafił również system pełnych błotników, który zapewnia doskonałą ochronę przed błotem.
Technologie wspierające Cię w Twoich podróżach rowerowych
Rama KROSS Trans Hybrid LS 1.0 została wykonana z aluminium 6061. Ten specjalny stop aluminium sprawia, że rower jest sztywny i odporny na złamania. Jednocześnie, jest to stosunkowo lekki materiał, który może zaskoczyć niejednego rowerzystę swoimi właściwościami. Rama jest malowana proszkowo, co przekłada się na trwałość malowania oraz odporność lakieru na uszkodzenia mechaniczne.
Przy projektowaniu ramy postanowiliśmy wyposażyć ją w wewnętrzne prowadzenie linek. Dzięki temu sprawiliśmy, że rower wygląda estetycznie i schludnie, przez co może stanowić doskonały środek dojazdowy do pracy dla wielu osób. Ten system prowadzenia linek pozwolił nam także na zmniejszenie ryzyka zerwania linki w trakcie jazdy w terenie.
Amortyzowany widelec SR Suntour ze skokiem 63 mm sprawi, że bez problemu dojedziesz do miejsca docelowego bez martwienia się o krawężniki czy kostkę brukową. W lesie natomiast możliwa będzie jazda bez obaw o kamienie czy korzenie. Blokada znajdująca się w koronie widelca umożliwi łatwiejsze oraz skuteczniejsze pokonywanie płaskich odcinków trasy.
Uwaga: W przypadku korzystaniu z licznika bezprzewodowego zamontowanego na rowerze elektrycznym, mogą występować zakłócenia pracy wybranych funkcji licznika przy pracy elementów elektrycznych roweru. Do roweru elektrycznego sugerujemy zakup licznika przewodowego. Napęd elektryczny jest zgodny z przepisami Prawa o ruchu drogowym, a maksymalna prędkość wspomagania to 25 km/h.
SPECYFIKACJA:
Rama i widelec
WYKOŃCZENIE LAKIERU: POŁYSK
MATERIAŁ RAMY: ALUMINIUM
WIDELEC: SR SUNTOUR NEX-E25
SKOK WIDELCA: 63MM
Napęd
PRZERZUTKA TYŁ: MICROSHIFT ACOLYTE M5185M
MANETKI: MICROSHIFT ACOLYTE
KORBA: PROWHEEL RPL
KASETA / WOLNOBIEG: SHIMANO HG31
ZAKRES KASETY/WOLNOBIEGU: 11-32T
ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ: 8
ŁAŃCUCH: YBN S8
Koła
PIASTA PRZÓD: ALUMINIUM
PIASTA TYŁ: HYENA MRC-250
OBRĘCZE: ALUMINIUM
OPONY: WANDA G5001 28X1,75
Hamulce
HAMULEC PRZÓD: POWER M960
HAMULEC TYŁ: POWER M960
DŹWIGNIE HAMULCA: POWER M960
TARCZE HAMULCOWE: 160
TARCZE HAMULCOWE: 160
Komponenty
SIODŁO: KROSS
STERY: 1-1/8"
CHWYTY: HERMANS ADRENALIN
System e-bike
SILNIK: HYENA MRC-250
UMIEJSCOWIENIE SILNIKA: TYLNE KOŁO
BATERIA: Hyena BP-A350
WYŚWIETLACZ: LCD COMPACT EX
MAKSYMALNA PRĘDKOŚĆ WSPOMAGANIA: 25 KM/H
Opinie
Jeśli dodałeś/-aś recenzję, a nie pojawiłą się na liście, być może oczekuje na moderację.